نوشته شده توسط : نظافت نیوز

شست و شوی کف صنایع و کارخانه‌جات متفاوت و البته فروشگاه‎‌ها و مجتمع‎‌هایی که محل رفت و آمد عده‎‌ی زیادی از انسان‎‌ها و ماشین آلات هستند، یکی از معضلاتی بوده که بسیاری از مراکز را به خود درگیر نموده است. این در حالی است که با تهیه‎‌ی یک اسکرابر مناسب از فلامک ماشین می‌توان ظرف مدت زمان کوتاه‎‌تری و با نتایج بسیار عالی به تمیزکاری محیط مدنظر خود پرداخت. استفاده از زمینشوی صنعتی در جهت تمیزکاری یک محیط همواره مزایای بسیاری را در پی دارد که از جمله این مزایا می‌توان به امکان تمیز کاری مداوم، تمیز نگهداشتن یک محیط و ارتقای سلامت کارکنان یک مجموعه، خستگی کمتر کارگرانی که وظیفه‎‌ی شست و شو را بر عهده دارند، امکان خشک نمودن سریع کف زمین پس از شست و شو و هم چنین بالا بردن نظم و کیفیت شست و شو اشاره نمود.

شرکت فلامک ماشین ارائه دهنده تجهیزات مقابله با ویروس کرونا

کاربردهای متعدد تجهیزات نظافت صنعتی به همین جا ختم نمی‌شود و کاربردهای بسیاری را می‌توان برای آن‌ها ارائه کرد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین شرکت ارائه دهنده جاروی خیابانی یا دستگاه کفشوی صنعتی کدام شرکت است. خوشبختانه شرکت فلامک ماشین یکی از بهترین و مناسب ترین شرکت‌ها است که محصولات متنوع نظافتی در واحد صنعتی از قبیل پولیشر، شیشه شوی، اسکرابر (کفشوی)  دارد.

اکنون هم بیمارستان‌ها و هم محل کار افراد به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند تا برای تمیز کردن سطوح و زدودن کامل میکروب‌ها خصوصا ویروس کرونا، نیاز به شستشوی عمیق دارند. برای همین انتخاب فلامک ماشین بعنوان برترین فروشگاه اینترنتی در زمینه تامین تجهیزات پیشرفته نظافت صنعتی گزینه مناسبی است.

 

https://bit.ly/3AR0MXu

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()