نوشته شده توسط : نظافت نیوز


IPC که یکی از بزرگ ترین مجموعه کمپانی های تولید کننده دستگاههای نظافت مکانیزه صنعتی در کشور ایتالیا است، جهت رفع نیازهای نظافتی بشر با چندین زیر مجموعه فعال، حضور به میان می آورد. IPC GROUP متشکل از کمپانی های Gansow ، Soteco Portotecnica , Faip , Pulex ، Euromop و Ready System شکل گرفته که از مجموعه تولیدات تخصصی و کاربردی که دارند جوابگوی کلیه نیازهای نظافت مکانیزه صنعتی در جهان می باشند. این کمپانی با طراحی های جذاب و ارگونومیک دستگاه اسکرابرصنعتی و زمین شوی برقی خدمت بزرگی به بشریت برای رفع آلودگی های محیطی از جمله ویروس، باکتری و قارچ کرد.

لزوم استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی زمین شوی

در کارگاه ها، فرودگاه ها، شرکت های بزرگ، سوله های تولیدی، مجتمع های تجاری و... امکان نظافت و شستشو به صورت دستی ممکن نیست. چرا که هم تعداد نیروهای خدماتی باید بالا رود وهم امکان تمیز نگه داشتن محیط سخت و طاقت فرسا می شود. دستگاه های زمین شوی صنعتی اسکرابر برای چنین اماکنی طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از کف شوی صنعتی اسکرابر در سریع ترین زمان می توان مساحت بزرگی را نظافت کرد. از طرفی دستگاه های کف شوی صنعتی طوری طراحی شده اند که هیچگونه خراش یا آسیبی به کف وارد نمی کنند. 

قبل از ظهور اسکرابرها، تمیز کردن کف ما به مقدار زیادی آب، صابون و برخی مواد شیمیایی لکه‌بر قوی نیاز داشت. حتی باید زانو بزنید و زمان زیادی را صرف تمیز کردن زمین کنید. امروزه با فروش دستگاه های کف شوی، کار سختی که در امر نظافت انجام می شود بسیار کاهش یافته است. اسکرابر کف به عنوان یک پاک کننده شناخته می شود و یک نوآوری بسیار موثر برای کاهش شدید نیروی کار صرف شده برای تمیز کردن کف است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()