نوشته شده توسط : نظافت نیوز

 

تمیز کردن با بخار شوی

تمیز کردن بخار روشی مدرن برای تمیز کردن است که از فن آوری های اساسی بهره می برد. با تمیز کردن بخار قادر خواهید بود کف ها را تمیز ، ضد عفونی و ضد عفونی کنید. کار دستی با این روش تمیز کردن ضروری نیست. رعایت دستورالعمل های دستگاه ها از این جهت حائز اهمیت است که یک عدم عملکرد کوچک می تواند به ابزار آسیب برساند. به محض تمیز کردن کف ، دیگر نیازی به صیقل دادن آن برای بازگرداندن ظاهر براق نخواهید داشت.

اسکرابر برای پولیش کفهای مرمر

مهم است که هنگام پولیش با اسکرابر سنگ مرمر از تمیز کننده های معمولی اجتناب کنید زیرا خیلی سخت است. هنگام پولیش با اسکرابر کف خود ، باید با استفاده از پودر پودر شروع کنید. سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را باید با ۱ چهارم آب مخلوط کنید ، سپس می توانید از یک پارچه تمیز برای صیقل دادن سطح کف مرمر خود استفاده کنید. بعد می توانید پنج ساعت صبر کنید تا کف خشک شود.

باید توجه داشته باشید که مرمر بسیار حساس است و به راحتی می توان رنگ آمیزی کرد. به همین دلیل ، شما باید قدم بردارید تا مطمئن شوید مواد هرگز لک نمی شوند. برای صیقل دادن کف مرمر که دارای لکه است ، موثر نیست ، به خصوص اگر شما قصد دارید بدون کمک ماشین آلات مراحل کار را انجام دهید. اگر کف شما دارای لکه ها است ، دیگر نیازی به نگرانی نیست زیرا اگر با دقت انجام شود لکه ها پاک می شوند.

 

مرمرهای کشت شده معمولاً به جوش شیرین جواب نمی دهند ، بنابراین می توانید به جای آن از موم تهیه شده برای اتومبیل استفاده کنید. این ماده سطح درخشان را رها می کند. همچنین بسیاری از مواد وجود دارد که به طور خاص برای صیقل دادن سطوح مرمر کشت داده شده مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که سطح مرمر خشک می شود ، می توانید آن را به دقت با خشک کن مخصوص پاک کن پاک کن کنید . همچنین می توانید یک سیلانت را به کف اضافه کنید ، اما این همیشه لازم نیست.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()