نوشته شده توسط : نظافت نیوز

شست و شوی کف صنایع و کارخانه‌جات متفاوت و البته فروشگاه‎‌ها و مجتمع‎‌هایی که محل رفت و آمد عده‎‌ی زیادی از انسان‎‌ها و ماشین آلات هستند، یکی از معضلاتی بوده که بسیاری از مراکز را به خود درگیر نموده است. این در حالی است که با تهیه‎‌ی یک اسکرابر مناسب از فلامک ماشین می‌توان ظرف مدت زمان کوتاه‎‌تری و با نتایج بسیار عالی به تمیزکاری محیط مدنظر خود پرداخت. استفاده از زمینشوی صنعتی در جهت تمیزکاری یک محیط همواره مزایای بسیاری را در پی دارد که از جمله این مزایا می‌توان به امکان تمیز کاری مداوم، تمیز نگهداشتن یک محیط و ارتقای سلامت کارکنان یک مجموعه، خستگی کمتر کارگرانی که وظیفه‎‌ی شست و شو را بر عهده دارند، امکان خشک نمودن سریع کف زمین پس از شست و شو و هم چنین بالا بردن نظم و کیفیت شست و شو اشاره نمود.

شرکت فلامک ماشین ارائه دهنده تجهیزات مقابله با ویروس کرونا

کاربردهای متعدد تجهیزات نظافت صنعتی به همین جا ختم نمی‌شود و کاربردهای بسیاری را می‌توان برای آن‌ها ارائه کرد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین شرکت ارائه دهنده جاروی خیابانی یا دستگاه کفشوی صنعتی کدام شرکت است. خوشبختانه شرکت فلامک ماشین یکی از بهترین و مناسب ترین شرکت‌ها است که محصولات متنوع نظافتی در واحد صنعتی از قبیل پولیشر، شیشه شوی، اسکرابر (کفشوی)  دارد.

اکنون هم بیمارستان‌ها و هم محل کار افراد به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند تا برای تمیز کردن سطوح و زدودن کامل میکروب‌ها خصوصا ویروس کرونا، نیاز به شستشوی عمیق دارند. برای همین انتخاب فلامک ماشین بعنوان برترین فروشگاه اینترنتی در زمینه تامین تجهیزات پیشرفته نظافت صنعتی گزینه مناسبی است.

 

https://bit.ly/3AR0MXu

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز


IPC که یکی از بزرگ ترین مجموعه کمپانی های تولید کننده دستگاههای نظافت مکانیزه صنعتی در کشور ایتالیا است، جهت رفع نیازهای نظافتی بشر با چندین زیر مجموعه فعال، حضور به میان می آورد. IPC GROUP متشکل از کمپانی های Gansow ، Soteco Portotecnica , Faip , Pulex ، Euromop و Ready System شکل گرفته که از مجموعه تولیدات تخصصی و کاربردی که دارند جوابگوی کلیه نیازهای نظافت مکانیزه صنعتی در جهان می باشند. این کمپانی با طراحی های جذاب و ارگونومیک دستگاه اسکرابرصنعتی و زمین شوی برقی خدمت بزرگی به بشریت برای رفع آلودگی های محیطی از جمله ویروس، باکتری و قارچ کرد.

لزوم استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی زمین شوی

در کارگاه ها، فرودگاه ها، شرکت های بزرگ، سوله های تولیدی، مجتمع های تجاری و... امکان نظافت و شستشو به صورت دستی ممکن نیست. چرا که هم تعداد نیروهای خدماتی باید بالا رود وهم امکان تمیز نگه داشتن محیط سخت و طاقت فرسا می شود. دستگاه های زمین شوی صنعتی اسکرابر برای چنین اماکنی طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از کف شوی صنعتی اسکرابر در سریع ترین زمان می توان مساحت بزرگی را نظافت کرد. از طرفی دستگاه های کف شوی صنعتی طوری طراحی شده اند که هیچگونه خراش یا آسیبی به کف وارد نمی کنند. 

قبل از ظهور اسکرابرها، تمیز کردن کف ما به مقدار زیادی آب، صابون و برخی مواد شیمیایی لکه‌بر قوی نیاز داشت. حتی باید زانو بزنید و زمان زیادی را صرف تمیز کردن زمین کنید. امروزه با فروش دستگاه های کف شوی، کار سختی که در امر نظافت انجام می شود بسیار کاهش یافته است. اسکرابر کف به عنوان یک پاک کننده شناخته می شود و یک نوآوری بسیار موثر برای کاهش شدید نیروی کار صرف شده برای تمیز کردن کف است.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

دستگاه اسکرابر، زمین شوی صنعتی

اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی همان طور که از نام آن مشخص است، دستگاهی است که برای شست و شو، نظافت و ضدعفونی کردن کف زمین در متراژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کفشوی صنعتی در بیشتر شرکت‌های بزرگ، مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها، سوله‌های تولیدی و بسیاری از سالن‌های بزرگ و مکان‌های پرتردد که امکان شست و شوی دستی توسط اپراتور وجود ندارد، به کار گرفته می‌شود. اسکرابر از دومخزن مجزا تشکیل شده است. نحوه عملکرد آن به این صورت است که ابتدا مخلوط آب و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده از مخزن اول بر روی برس مخصوصی که در کف دستگاه تعبیه شده می‌ریزد، برس به صورت چرخشی و دورانی بر روی زمین حرکت کرده و جرم آلودگی را تمیز می‌کند. سپس در مرحله بعد، دستگاه اسکرابر با عملکرد مکش خود آب کثیف و آلودگی را از کف زمین به درون مخزن دوم می‌کشد.‌

بدون شک تمیز کردن کف زمین با تی و وسایل شتستشو دستی یک امر وقت‌گیر است. اگر صحبت در مورد مکان‌های بزرگی نظیر مراکز خرید باشد نه تنها وقت‌گیر است بلکه حتی غیرممکن است. در نتیجه محیط مورد نظر از نظافت کافی برخوردار نخواهد بود و سبب جذب مشتری نخواهد شد به خصوص در شرایط کرونایی حال حاضر که تمیزی محیط چند برابر گذشته حائز اهمیت است. همه ما با ورود به فضاهای بزرگ از خنکی، زیبایی و تمیزی آن لذت می‌بریم اما اگر با ورود به چنین فضایی با کثیفی مواجه شویم به هیچ عنوان دوباره قصد ورود به آن مکان را پیدا نمی‌کنیم. در واقع زیبایی، تمیزی و حتی میزان براق بودن محیط از مواردی است که سبب جذب افراد می‌شود و صاحبان این مکان‌ها به خوبی از این مورد اطلاع دارند. بهترین راه برای کسب این نظافت استفاده از اسکرابر است که به بهترین شیوه، این مهم را ممکن می‌سازد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

 

تمیز کردن با بخار شوی

تمیز کردن بخار روشی مدرن برای تمیز کردن است که از فن آوری های اساسی بهره می برد. با تمیز کردن بخار قادر خواهید بود کف ها را تمیز ، ضد عفونی و ضد عفونی کنید. کار دستی با این روش تمیز کردن ضروری نیست. رعایت دستورالعمل های دستگاه ها از این جهت حائز اهمیت است که یک عدم عملکرد کوچک می تواند به ابزار آسیب برساند. به محض تمیز کردن کف ، دیگر نیازی به صیقل دادن آن برای بازگرداندن ظاهر براق نخواهید داشت.

اسکرابر برای پولیش کفهای مرمر

مهم است که هنگام پولیش با اسکرابر سنگ مرمر از تمیز کننده های معمولی اجتناب کنید زیرا خیلی سخت است. هنگام پولیش با اسکرابر کف خود ، باید با استفاده از پودر پودر شروع کنید. سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را باید با ۱ چهارم آب مخلوط کنید ، سپس می توانید از یک پارچه تمیز برای صیقل دادن سطح کف مرمر خود استفاده کنید. بعد می توانید پنج ساعت صبر کنید تا کف خشک شود.

باید توجه داشته باشید که مرمر بسیار حساس است و به راحتی می توان رنگ آمیزی کرد. به همین دلیل ، شما باید قدم بردارید تا مطمئن شوید مواد هرگز لک نمی شوند. برای صیقل دادن کف مرمر که دارای لکه است ، موثر نیست ، به خصوص اگر شما قصد دارید بدون کمک ماشین آلات مراحل کار را انجام دهید. اگر کف شما دارای لکه ها است ، دیگر نیازی به نگرانی نیست زیرا اگر با دقت انجام شود لکه ها پاک می شوند.

 

مرمرهای کشت شده معمولاً به جوش شیرین جواب نمی دهند ، بنابراین می توانید به جای آن از موم تهیه شده برای اتومبیل استفاده کنید. این ماده سطح درخشان را رها می کند. همچنین بسیاری از مواد وجود دارد که به طور خاص برای صیقل دادن سطوح مرمر کشت داده شده مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که سطح مرمر خشک می شود ، می توانید آن را به دقت با خشک کن مخصوص پاک کن پاک کن کنید . همچنین می توانید یک سیلانت را به کف اضافه کنید ، اما این همیشه لازم نیست.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

به طور کلی این دستگاه برای امکان مختلفی قابل استفاده می‌باشد که کف زمین آن از جنس سنگ، سرامیک، اپوکسی و... باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از اسکرابر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه کفشو بسیار سریع عمل کرده و نیازمندی به نیروی کار انسانی را کاهش می‌دهد.
  • شستشوی زمین با استفاده از این دستگاه زمین شوی موجب صرفه جویی در انرژی و آب خواهد شد.
  • کار کردن با دستگاه بسیار راحت بوده و اپراطور به آسانی می‌تواند به تکنیک‌های استفاده از دستگاه مسلط شود.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

 عواملی چون نوع و نحوه به کارگیری موتورهای رانش، به کار گیری از عواملی چون جک های الکترونیکی، سینی برس و تیغه مکش، استفاده از پمپ در راستای سرعت آبرسانی دستگاه، سر برس و نیز پارامترهایی همچون امکان تنظیم فشار برس و (auto lift) تیغه تی که سبب بالا کشیدن تیغه تی به هنگام حرکت و عقب شده و از آسیب دیدن تیغه تی جلوگیری به عمل می آید و نیز عواملی مثل کاهش سرعت دستگاه در حین دور زدن، سنسور زیر صندلی که سبب توقف کارکرد دستگاه در صورت جدا شدن اپراتور از صندلی می گردد، همه و همه سبب افزایش و یا کاهش تمام شده یک دستگاه اسکرابر و به طبع آن افزایش قیمت اسکرابر نهایی مصرف کننده می گردد.



:: برچسب‌ها: زمین شوی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

روشهای تمیز کردن
به عنوان مثال ، تمیز کردن یک هتل ، که از بسیاری از محیط های مختلف ساخته شده است و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند ، یک چالش واقعی است.

انتخاب تجهیزات مناسب ، ماشین و یا حتی ترکیبی بین این دو می تواند راه حل تعیین کننده برای دستیابی به نتایج مؤثر باشد.

بیشترین چالش های محیط برای اپراتورهای نظافت صنعتی  به طور یقین این است: اماکن عمومی ، سالن ورزشی و آشپزخانه.

فضاهای عمومی
برای مناطق مشترک ، پر از مبلمان (صندلی ، میز ، صندلی ، و غیره) و با کف های مختلف ، اغلب سخت و نرم (فرش) ، شرکت فلامک می تواند دستگاه های چند کاره ای را ارائه دهد که بتوانند با بیشترین چالش ها روبرو شوند:



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

استفاده در پارکینگ ها دستگاه زمین شوی ( اسکرابر )

علاوه بر طبقات این مجتمع ها ، پارکینگ های اماکن عمومی و مجتمع های تجاری و اداری نیز با توجه به تردد بالا و مساحت زیاد نیاز مبرمی به دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی داشتند و به نوعی نیاز اولیه این سازمانها در امر نظافت محسوب می گردند به نحوی که تمام آلودگی ها و آلاینده های ایجاد شده بر روی سطوح که ناشی از حرکت ماشین ها ،داخل پارکینگ می گردند 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

باتوجه به اینکه هر دستگاه حمج مخزن، عرض شستشو و خشک کنی و بطورکلی راندمان کاری متفاوتی دارد جهت استفاده در محیطی طراحی گردیده است بطور مثال دستگاهی که مناسب استفاده در یک محیط 50 متری است تفاوت های ساختاری زیادی با تجهیزات پیشنهادی جهت استفاده در یک محیط 500 متری و 5000 متری دارد که این تغییرات شامل پهنای شستشو که مجموع عرض شستشوی برس ها در کنار هم می باشد و یا پهنای خشک کنی و راندمان کاری نظافت می باشد .
دستگاههای زمینشوی کوچک طوری طراحی شده اند که با ابعاد کوچک قابلیت مانور بالایی داشته در محیط های کوچک و پر تردد قابل استفاده باشند. دستگاههای بزرگ زمین شوی با ابعاد بزرگ طوری طراحی گردیده اند که با بهره گیری از مخازن آب با ظرفیت بالا ونیز باطری های با شدت جریان بالا جهت استفاده در اماکن عمومی و پرترددی که مساحت بالایی دارند قابل استفاده باشد واز این رو با توجه به ابعاد بزرگ و وزن بالای این تجهیزات طوری طراحی شده اند که اپراتور بتواند برروی دستگاه نشسته و دستگاه زمین شوی را هدایت کند.



:: برچسب‌ها: زمین شوی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نظافت نیوز

استفاده از دستگاههای اسکرابر در بیمارستانها و محیط های درمانی

 

نظافت کف بیمارستان و کلینیک ها یکی از مهم ترین کار ها در این روز های همه گیری یا پاندمی کرونا میباشد و همین امر باعث شده تا بیشتر از گذشته به فکر نظافت کف باشیم و امروزه با پیشرفت سطح فرهنگی سازمانها در خصوص استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی دیگر می توان گفت تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی روی به استفاده از تجهیزات نظافتی ماننده اسکرابر یا زمین شوی صنعتی آورده و به نوعی نیاز مبرم به این تجهیزات را برای نظافت کف و شستشوی اصولی دارند 

از آنجایی که در بیمارستانها آلودگی به آلاینده های عفونی مربوط می گردد بحث نظافت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مدیران مراکز را با چالش بزرگی روبرو ساخته است.

با توجه نظافت صنعتی به اینکه استفاده از سیستم های سنتی در این مراکز نه تنها باعث ضدعفونی و نظافت سطوح نگردیده ، بلکه آلودگی های عفونی را تنها از جایی به جای دیگر انتقال می دهد. ولی با 

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد